٬تو زیبایی دریای جنوبی ... تو بوی کتابِ نُو هستی .. تو سرسبزی جنگل های شمالی! تو دونه های برف روی موهامی تو هوای خوب بهاری تو شکوفه های تازه درختی تو زیبایی دستای کوچولوی نوزادی تو حس خوب زنگ اخر چهارشنبه ای تو تمام چیز های خوب دنیایی ...🫶🏼.️
هیسسس ، صدایش را میشنوی؟! در میان رگ های قلبم در تپش اند. . نبضم بسی تند وارانه میکوبد و حال؛ جاری اند، یاد هایی که با تو، و من دوباره تشکل خواهند شد. . (=️