روز سيزدهم جنگ رمضان است... قرار بود جمهوری اسلامی ظرف ۴۸ ساعت "برود". ترامپ بعد از ۱۳ روز گفته "من میتوانم ظرف یکساعت برق ایران را ببرم ولی این کار را نکردم." از رفتن نظام جمهوری اسلامی رسیدهاند به رفتن برق! از همین کار هم ناتواناند.️
دیدی که سخت نیست ، تنها بدون من؟ دیدی که صبح میشود ، شبها بدون من؟ این نبض زندگی بی وقفه میزند! فرقی نمیکند بامن ، بدون من! دیروز گرچه سخت امروز هم گذشت طوری نمیشود فردا بدون من!️