مامان ، راست میگفتی!
هرچقدر از ادم ها فاصله بگیرم بهتره .️
هرچقدر از ادم ها فاصله بگیرم بهتره .️
4.0
غمگین دخترانه دختر مادر زندگی ✌️یه دختر نباید اروم باشه باید شیطون و شر باشه😎
️قانون ما دخترا دیر رسیدن خیلی بهتر از زشت رسیدنه💄👩🦰🤟
️بزرگ شد اون دختری که با عکسش تو ایینه صحبت میکرد:)
️دقت کردین دل مو ففریا بر خلاف مو هاشون چقدر صافه...
️یه چیزایی رو نمیشه نادیده گرفت,مثل درخشش یک دختر خود ساخته...
️یه دختر وقتی عاشق باشه حاضره با عشقش کفه خیابون سمبوسه بخوره....(:
️