جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

بیو خودکشی و مرگ / متن کوتاه خودکشی [پیشنهاد ]

2129 پست
بیو خودکشی و مرگ / بیو های کوتاه در مورد خودکشی و مرگ و مردن و تسلیت / متن های کوتاه زیبا خودکشی و مرگ عزیزان
غمگین مرگ خودکشی - جدیدها خودکشی انگلیسی کوتاه خودکشی بلند خودکشی
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
اگه فکر می‌کنی فردی زندگیتو نابود کرده؛ کاملا حق با توئه؛ چون اون فرد خودتی!

ناجی.!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ️
5.0
غمگین تنهایی دلتنگی خودکشی

برسه روزی که زنگ میزنی موبایلم خاموش باشه
تنم تو گور و تو از همه جا بیخبری😄🙈

5.0
غمگین خسته خودکشی
نصب برنامه اندروید تاوبیو
ز بهر خیالت نخواهم چیز دیگر
خیالت را ندهم به چیز دیگر ..!
دنیا ز دیدم هیچ و پوچ است
چو خیالت هست دگر چه خواهم؟
اندوه می‌نشیند بر دل من
چو جز خیالت ندارم چیز دیگر..!
5.0
غمگین شعر دلتنگی نامردی خودکشی
مشابه ها
!. شما خودتو بذار جای من!


وقتی دوسات بهت میگن چرا اینقدر

موی سفید داری چیکار می کنی؟!!

بغض؟ گریه! یا افسردگی*

(‌‌‌#نسل-ضد') ️
5.0
غمگین تنهایی خسته سکوت خودکشی
متنی كه كانديد بهترين متن سال شد:
طرز ﺧﻮﺩﮐﺸﯽ ﺩﺭ ﻫﺮ ﮐﺲ ﻣﻨﺤﺼﺮ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺷﻪ، ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺷﯿﮏ ﻧﻤﯽ ﭘﻮﺷﻪ، ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺁﺭﺯﻭﯾﯽ نمی کنه، ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻪ ﺗﺤﺼﯿﻞ ﺍﺩﺍﻣﻪ نمی دﻩ، یکی دیگه به خودش نمی رسه، ﯾﮑﯽ مدام ﺗﺮﺍﻧﻪ ﻫﺎﯼ غمگین ﮔﻮﺵ می دﻩ، ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺵ عکس ﯾﺎﺩﮔﺎﺭﯼ نمی گیره، یکی محبت نمی کنه، یکی دیگه محبت نمی پذيره، اینجوریه که ﺍﮐﺜﺮ ﺁﺩﻣﺎ توی ٣٠ ﺳﺎﻟﮕﯽ یا زودتر ﻣﯽ ﻣﯿﺮن و توی ٨٠ ﺳﺎﻟﮕﯽ ﺩﻓﻦ می شن.️
4.9
غمگین تنهایی خسته نامردی خودکشی
آقا حسین امشب میام هم مرز میشیم
تو با جنگ رفتی بهشت
ولی من با خودکشی میام پیشت 🖤

وقتی که میدونه چقدر دوسش داری میاد بلاک میکنه
بایدم این کار بکنم 🖤
خدافظ 🖤️
4.9
غمگین خودکشی

میخوام جوری بخوابم که برا بیدار شدنم گریه کنین :)

5.0
غمگین خودکشی
قرار نبود کسی بیاید و این اشتباه را جبران کند‌.
فقط من میتوانستم این کار را انجام دهم.
حالا دیگر وسوسه ی خودکشی صرفا یک ایده نبود.
حسی مانند فرورفتن چاقو در جای جای تنم بود،
مانند حس تنفر!
آن لحظه بود که دیگر به خودکشی فکر نکردم
و فقط احساسش کردم.
خودکشی حس ششم من بود.


دلقک تنها:)️
4.4
غمگین حقیقت خسته خودکشی
در نامه ای که پس از مرگ در بالینش یافتند نوشته بود،نشد که اندوه را به پایان برسانم پس خود را به پایان رساندم....️
3.8
غمگین روانشناسی اندوه مزمن سلامت روان رنج وجودی خودکشی
این جمله عمیق، بیش از یک اعتراف به یاس است؛ نشان‌د...

بار سنگین اندوه: نگاهی به رنج روانشناختی:

این جمله عمیق، بیش از یک اعتراف به یاس است؛ نشان‌دهنده بار سنگین و فرساینده اندوه مزمن است که می‌تواند فرد را به نقطه‌ای برساند که پایان خود را تنها راه رهایی از رنجی بی‌انتها ببیند. این پدیده روانشناختی، جایی که رنج از خود وجود پیشی می‌گیرد، یادآور اهمیت درک عمیق‌تر از سلامت روان و جستجوی کمک است.

راهکار:

اگر اندوهی پایدار بر شما سنگینی می‌کند، به یاد داشته باشید که طلب کمک حرفه‌ای نشانه‌ای از قدرت است. مشاوران و متخصصان سلامت روان می‌توانند راهکارهایی برای مدیریت و عبور از رنج ارائه دهند. این گام کوچک، می‌تواند شروعی بزرگ برای رهایی باشد.



هر کیو كہ ميبينم حالِ خوبشو يه جا
گم کرده ..️
4.9
𝐴𝑛𝑦𝑜𝑛𝑒 𝑖 𝑠𝑒𝑒 𝐻𝑎𝑠 𝑙𝑜𝑠𝑡 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑦 𝑓𝑎𝑐𝑒
𝑆𝑜𝑚𝑒𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒 ..

غمگین خودکشی
وقتی رفتی بهت قول ندادم که زنده بمونم...
اگه رفتی تا بمیرم دیگه پیدات نمیکنم...🖤💔💔💔️
5.0
When you left, I didn't promise you that I would be alive...
If you go, I won't find you again until I die... 🖤💔💔💔
غمگین تنهایی عشق یک طرفه نامردی خودکشی