جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

بیو خودکشی و مرگ / متن کوتاه خودکشی [پیشنهاد ]

2128 پست
بیو خودکشی و مرگ / بیو های کوتاه در مورد خودکشی و مرگ و مردن و تسلیت / متن های کوتاه زیبا خودکشی و مرگ عزیزان
غمگین مرگ خودکشی - جدیدها خودکشی انگلیسی کوتاه خودکشی بلند خودکشی
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
نصب برنامه اندروید تاوبیو
گاهی آدم یه جایی میرسد ک دست به خودکشی میزند...
نه اینکه تیغ بردارد رگش را بزند،نه...
قید احساسش را میزند💔🚶‍♀️️
4.9
غمگین خسته زندگی خودکشی
مشابه ها
و شـبی هـسـت کـهـ نـباشـد پـس از آنـ فـردایـی 🚶‍♀️🖤✨️
5.0
And there is a night that is not the day after that 🚶‍♀️🖤✨
غمگین خودکشی
عاقِبـت روزی مَـزار سَـرد مـن
مَـعبد دِنـجی بـَرایـت میشـود
اشـک مـن بـا آخـریـن لـبخند مـن
شـاهِـد شَـب گِـریـه هـایَـت مـی‌شـود
مـی‌گـذاری سـر بـه روی قَبـر مَـن
سَنـگ مَـن مـی‌شـود دُنیـای تـو
از تَمـام آنچـه بـاهـم داشتیـم
یـاده مـن میمـانَـدو فـَردای تـو️
5.0
غمگین خسته خودکشی اموات
بعـ قول تتلو؟!

🫀دل.من.هواتو.کردح.کاش.الن.بغلم.بودی🥲🫂

🧠دل.من.هواتو.کردح.کاش.از.همون.اول.نبودی❤️‍🩹
بیو💊️
5.0
غمگین خیانت لاشی خودکشی تتلو
پادشاهی در زمستان به نگهبان گفت سردت نیست ؟
گفت عادت دارم
پادشاه گفت می‌گویم برایت لباس گرم بیاورند و فراموش کرد
صبح جنازه نگهبان را دیدند روی دیوار نوشته بود به سرما عادت داشتم اما وعده ی لباس گرمت مرا از پای درآورد
مواظب وعده هایمان باشیم .....️
5.0
غمگین فلسفی دروغ زندگی خودکشی
هم سن و سالامو که می‌بینم ؛ حس می‌کنم خیلی عجیب و منزوی‌ام ، نه اکیپی دارم ، نه هر روز کافه گردی میکنم ، نه دوستی های بلند مدت دارم ، نه کویر و طبیعت میرم تنها شباهتم به هم سنام فقط سنمه :)))️
5.0
غمگین نامردی خسته خودکشی
‏خدا شاهده اگه حضرت ایوب الان تو ایران بود صدبار خودکشی کرده‌بود.️
4.8
غمگین طنز طنز تلخ حضرت ایوب خودکشی شرایط سخت ایران
بر اساس پژوهش‌های روان‌شناسی، استرس مزمن و طولانی ...

طنز تلخ: اگر حضرت ایوب در ایران بود خودکشی می‌کرد:

بر اساس پژوهش‌های روان‌شناسی، استرس مزمن و طولانی (مثل بحران‌های اقتصادی و اجتماعی) می‌تواند سطح کورتیزول را تا حدی بالا ببرد که تصمیم‌گیری منطقی را مختل کند. جالب اینکه در داستان ایوب، او با وجود از دست دادن همه چیز، هرگز به خودکشی فکر نکرد. اما سوال واقعی اینجاست: آیا جامعه‌ای که مدام در شوک و بحران زندگی می‌کند، همچنان می‌تواند امید و تاب‌آوری را حفظ کند؟

راهکار:

این مقایسه طنزآمیز نشان‌دهنده عمق بحران‌های اجتماعی امروز است؛ جایی که حتی نماد صبر و استقامت هم در برابر فشارها تاب نمی‌آورد. شاید بهتر باشد به جای تسلیم، به ریشه‌های ساختاری این ناامیدی فکر کنیم.

ع‍‌ش‍‌ق چ‍‌ی‍‌س‍‌ت‌؟! 🫠❤️‍🩹
س‍‌ه ث‍‌ان‍‌ی‍‌ه ن‍‌گ‍‌اه
س‍‌ه دی‍‌ق‍‌ه خ‍‌ن‍‌ده
س‍‌ه س‍‌اع‍‌ت ص‍‌ف‍‌ا
س‍‌ه ‍روز آش‍‌ن‍‌ای‍‌ی
س‍‌ه ه‍‌ف‍‌ت‍‌ه وف‍‌ادار‍ی
س‍‌ه م‍‌اه ب‍‌ی‍‌ق‍‌‍‌رار‍ی
س‍‌ه س‍‌ال ان‍‌ت‍‌ظ‍‌ار
‍و ‍در ن‍‌ه‍‌ای‍‌ت...س‍‌ی س‍‌ال پ‍‌ش‍‌ی‍‌م‍‌ان‍‌ی !"️
3.8
غمگین خودکشی خدا مغرور
آ‍ر‍ام‍‌ِش ‍یہ #ر‍اه ‍دا‍ر‌ـہ و‍َل‍‌ی #م‍‌ام‍‌ان‍‌م ‍گ‍‌ُن‍‌اه ‍دا‍ر‍ہ🖤️
5.0
غمگین خسته خودکشی