یکسال گذشت
روزایه خوب و بد زیادی بود!
به خیلیا بدی کردم که حقشون نبود
بدی های زیادی هم دیدم که حقم نبود
با آدمای جدیدی اشنا شدم
یه کوچولو #عاقل تر شدم
پستی و بلندی زیادی دیدم
عوضش هرجا ناامید شدم #خدارو دیدم
امیدوارم هرکی به هرچی میخواد برسه
در چنین روزی برای خودم زندگی سرشاز از شادی آرزو می کنم
تولدم مبارک🎈🎉️
5.0
مناسبتی تولدم
اوهوم امسالم گذشت
مثل سالای دیگه
میخام یادآوری کنم به خودم:
مرسی که کم نیاوردی :)
مرسی که کنارم بودی:)
مرسی که با همه اذیت هام همیشه هر وقتی نیاز به بغل داشتم تو بودی:)
مرسی که پشتم بودی
قول میدم سال بعدی بهتر باشم از امسال
قوی تر و پرتلاش تر.
تولدت مبارک من :)🖤️
5.0
مناسبتی خاطره تولدم تبریک تولد
#کپشن_تولد 🤍🥥
امسال برای من خیلی سال خوبی بود با تموم حال بدیاش، چون با تو آشنا شدم و شدی بهترین رفیقم.✨
شدیم یه روح تو دوتا بدن👻
باهم خندیدم، گریه کردیم، درد و دل کردیم و مهم تر از همه باهم خوش گذروندیم.
انقدر بهت عادت کردم و وابسته شدم که نمیدونم قبلا با کی حرف میزدم و میزدم تو سر و کَلَش😂
خلاصه، خیلی دوست دارم ..
تولدت مبارک💙️
5.0
رفاقتی مناسبتی بامعرفت تبریک تولد تولدم
خوبه تو میگن ولی ، بده تو میخان
تولدت ن ولی ...
ختمتو میان (:️
5.0
غمگین حقیقت بی تفاوت تولدم
دختری که صبح روز تولدش با گریه بیدار میشه و میگه نمیدونم چمه رو چه جوری میشه درک کرد! 🫠💔️
5.0
غمگین دخترانه تولدم خسته
میـگفت برای تـولدت غـافلگـیر میـشي...
روز تولـدم کـه شـد تنـها تر از همیـشه بودم :) . .🚶🏻♀️️
5.0
غمگین تنهایی دلتنگی نامردی تولدم
فقط منم که میدونم
با چه چیزایی دست و پنجه نرم کردی
تولدت مبارک قلب قوی من:)️
5.0
Only I know
What did you struggle with
Happy birthday my strong heart :)
موفقیت شب بخیر حقیقت تولدم
بعضی وقتا خدا همون آدمی ک نجاتتون میده رو می فرسته
ولی شما نمی فهمید:)))🥀🕸️
4.8
بهترین ها غمگین تنهایی تولدم خسته حقیقت دلتنگی زندگی سکوت بی تفاوت مغرور
³⁰⁰ . . .✈️ . . . ⁴⁰⁰
فـکـرای سـیـاه دنـیای صـورتـیِ
بـچـگـیامُ نـابـود کـرد آقـای قـاضـی!
مـا ایـنـجـا از دلـتـنـگـیـامـون واسـه دلـبـر مـیـنـویـسـیـم ولـی اون نـمـیـخـونـه(:🖤
️
4.9
*#متنفرم از وقتایی کہ یهو #بیدلیل حالم بد میشہ'
عاشقانه غمگین حقیقت تولدم
۳۶۵ روز از من،باز هم گذشت!
روزهایی که قهقهه زدم از ته دل و لبخند زدم،
و شب هایی که اشک ریختم و دلم شکست و فریاد زدم..
روز هایی که دلی بدست اوردم و عشق ورزیدم،
و روزهایی که دلی شکستم و …
روزهایی که دویدم تا برسم ،
و شب هایی که خوابیدم و بیخیال شدم از رسیدن..
روزهایی که فکر کردم دنیا منم و من؛
تولدت مبارک من❤️👑🙃🎉️
5.0
مناسبتی تولدم
تولدم شد و یک سال دیگه هم گذشت…
اولش همه شبیه هم هستیم،کوچولو و کچل!
حتی صداهامون هم شبیه به همدیگهست.
با اولین گریه بازی شروع میشه هی بزرگ میشیم
بزرگ و بزرگتر اونقدر بزرگ که یادمون میره یه روز کوچولو بودیم!
دیگه هیچ چیزیمون شبیه به هم نیست، حتی صداهامون.
گاهی با هم میخندیم، گاهی به هم!
گاهی دوست میداریم و گاهی متنفر میشیم.
یک سال دیگه گذشت
تولدت مبارک منِ قشنگم💜🎈️
4.9
دخترانه تولدم
نہِ حسرت #گذشتہِ ، نہِ شوق #فردا !🖤-️
5.0
غمگین خاطره حقیقت سیگار تولدم سکوت
بمان و بمانیم و ببینند و بسوزندد️
5.0
تیکه دار حقیقت مغرور تولدم سکوت زندگی
میدونی چرا از تولدم خوشم میاد چون به مرگ نزدیکتر میشم🙃🎂️
5.0
غمگین خسته تولدم
اونی ڪہ بقیہ رو #میخندونہ الان از همه #دِپ تره💔😢️
5.0
غمگین تیکه دار حقیقت تولدم خسته
به رسم عادت...
تولدت مبارک، خودم:))
مرسی که تو شرایط سخت دووم آوردی
بابت اینکه بعد هر شکست انقد قوی ادامه دادی ممنونم
بابت همه چی ممنونم..:))
#تولدم مبارک️
5.0
موفقیت مناسبتی تولدم تبریک تولد انگیزشی
_ امروز تولدته؟
+ نه اون که پارسال بود..️
4.9
طنز مناسبتی تبریک تولد بی تفاوت تولدم
اورَ ییمین بَندی سنی
یعنی بند قلب منی تو 💏👫🔗💊️
4.9
عاشقانه غمگین تولدم موسیقی بامعرفت
تـــولـــدتـــ نـــهـــ ولـــیـــ خـــتـــمـــ تـــو مـــیـــانـــ...🖤️
5.0
غمگین تنهایی تولدم
#تولدت مبارک تودلیم • 🌍 •
ببین ؛ مَن تو رو به اندازه
تموم پلک زدنات • 👀🙂 •
تموم خنده هات • 🥺😂 •
تموم قشنگیات • ✨ •
تموم تیکه پیزا های توی دنیا • 🍕😂 •
و تموم حسای قشنگ • 🍧 •
[ دوستت دارم ]
پس به رسم عادت تولدت مبارک #گلبم °• 🥺🫀 •°️
5.0
رفاقتی مناسبتی تولدم تبریک تولد دوستت دارم
من همیشه تولدم غمگینه
میدونی چرا؟
چون هیچکسو ندارم که کنارم باشه و باعث خوشحالیم بشه
تو روز تولدم 😂👊️
5.0
غمگین تولدم
ظاهرم نوروز اما باطنم سرمای دی.......
️
4.9
غمگین بهترین ها خاطره متفرقه تولدم
تولدم●○●○●○○○○○■□●○•°○ □●□●●●○●○●○○●●مبارک
ولی چرا برا کسی مهم نیستم
چرا عشقم شب تولدم ولم کرد
چرا تنها موندم
چرا؟
چرا؟
چرا؟️
3.2
غمگین تولدم
تولدم●○●○●○○○○○■□●○•°○ □●□●●●○●○●○○●●مبارک
ولی چرا برا کسی مهم نیستم
چرا عشقم شب تولدم ولم کرد
چرا تنها موندم
چرا؟
چرا؟
چرا؟️
3.8
غمگین تولدم
امسال،تولـבم تو בیگـہ نیستی...):
ـבیگـہ از خنـבـہ هاے ـ؋ـیکم خبرے نیست
چون בیگـہ انقـב پاچیـבم انقـב غصـہ خورـבم
همـہ صـבاے شکستن قلبمو شنیـבن🙂💔
پس בیگـہ مهم نیس ڪ بخنـבم یا گریـہ کنم..!
تو بخنـב بزار من ب خنـבت בلخوش باشم😅️
4.9
غمگین تنهایی تولدم
میدونی بعضی وقت ها دوست دارم هیچ وقت به دنیا نمی آمدم:)🙃️
4.9
بعضی وقت ها دوست دارم هیچ وقت به دنیا نمی آمدم:)🙃🕊
دخترانه تنهایی حقیقت ملکه تولدم
اولین #سـال نیس که روز تولدم #تـنهام!...🖤️
5.0
تنهایی مناسبتی تولدم
میدونی حس قشنگ چیه؟
حس قشنگ همون جایی که خودت یادت رفته تولدته ها ولی کسایی هستن که روز تولدتو یادشون نرفته و منتظر روز تولدتن
5.0
مناسبتی تولدم