+چرا کشتیش؟ _تولدمو تبریک نگف!/: +ایشون ازادن!
️4.8
غمگین تولدم تبریک تولد +چرا کشتیش؟ _تولدمو تبریک نگف!/: +ایشون ازادن!
️امشب شب تولد من است ولی چیزی برای ترکاندن ندارم جز بغض
️من و همراه همیشگیم و یه تولد دیگه ، مُهری بر پایان یک سال از عمرم و شروع یه سال جدید تو تقویم عمرم
️͟❰͟͞ ͟͟͞͞ ͟͟͞͞ ͟͟͞͞ ͟͟͞͞ ͟͟͞͞ت͟͟͞͞و̶̶̶̶̶̶̶̶̶̶̶̶̶̶̶̶͟͟͞͞د͟͟͞͞ل͟͟͞͞م͟͟͞͞ ͟͟͞͞د͟͟͞͞ر͟͟͞͞د͟͟͞͞ه͟͟͞͞ ͟͟͞͞ر͟͟͞͞و͟͟͞͞ ل͟͟͞͞ب͟͟͞͞م͟͟͟͟͞͞͞͞خن͟͟͞͞د͟͟͞͞ه͟͟͞͞️ ͟͟͞͞ ͟͟͞͞ ͟͞ ͟͞❱🖤🙂
️با لبخند به
-- سالگی خوش آمدید 🎈😊 .
.
او زنی بود اصیل .. .
در میان انبوهی از زنان مصنوعی :) ❤ .
کسی تولد مرا به خاطرم میآورد
برای خاک قلب من گل و شکوفه می خرد
کمی بزرگ میشوم تنم جوانه می زند
فقط یواشکی دلم، تو را بهانه می کند
اگر چه با سرود و شعر دلم پر از چکاوک است
خودت بگو بدون تو تولدم مبارک است؟
من همونیم که تو جشن تولدش هم غرق خوشحالی نمیشه
️