شخصیت من خیلی عجیبه:من از تنهایی لذت میبرم.ولی آدم اجتماعی هستم بعضی وقتا ساکت بعضی وقتا پرحرف بعضی وقتا مهرباونم بعضی وقتا جدی ام بعضی وقتا چیزای بزرگی رو میبخشم بعضی وقتا از کنار چیزهای خیلی کوچیک رد می شم یه وقتایی پرو و یه وقتایی خجالتی یه چیزی که اصلا درکش واسه همه سخته:)))️
همه چی رو تجربه کن ولی درگیرشون نشو، با هر نوعی بگرد ولی شبیه شون نشو، هرجایی برو ولی خودتو حفظ کن، اگه بتونی با همه ی اینها سالم زندگی کنی خوبه، نه اینکه تو محدودیت باشی و فکرکنی داری سالم زندگی میکنی!..."🌝✨"️