چقدر این نوشتهی معین دهاز حالم رو بهتر میکنه؛ اونجایی که میگه: «در زندگیم سختی هایی را تحمل کردم که پیش از واقعه گمان نداشتم بتوانم. حتی بعدها باور نکردم که در آن ماجرا تاب آوردم. انسان خودش را نمیشناسد، خصوصاً قدرتهایش را.» خودتو دست کم نگیر. 🌚✨️️