یکی هم بود یه زمانی آنلاین میشد و پیامای منو سین نمیکرد؛ خیلی درگیر و پیگیرش بودم... بالاخره یه روز خسته شدم و گذشته رو رها کردم.. رهای رها! الان آرزو داره من پیاماشو سین کنم...! نه که تلافی باشه ها یه حسی وقتی میمیره دیگه میمیره! درسته که ماهی رو هروقت از اب بگیری تازهست ولی به شرطی که قبلش تو آب نمرده باشه ..️
+ دوسش داری؟ _ آره + پس چرا واسه بدست آوردنش تلاش نمیکنی؟؟ _چون فایده نداره، خیلی سعی کردم دلشو بدست بیارم ولی تا وقتی اون دوسم نداشته باشه من نمیتونم هیچ کاری کنم..️
4.9
+ Do you like it? _ Yeah + So why don't you try to get it?? _Because it's no use, I tried a lot to win her heart, but I can't do anything until she doesn't like me..