یه فکتی بود که تازگیا خوندم که میگف: اوایل رابطه دخترا طوری رفتار میکنن که دوست دارن باهاشون رفتار بشه ولی بعد یه مدت طوری رفتار میکنند که شما باهاشون رفتار کردین...!️
من فقط ظاهرم امروزیه ولی اصلا رو open mind بودن من حساب نکنید.جاست فرند، بست فرند، بستی و دوست اجتماعی و کوفت و زهرمار نداریم. اونوقت قاطی میکنم شرمندتون میشم🦦️