یه دیالوگی بود میگفت:
"اگه پیش کسی گریه کردی و باز هم تورو آدم قوی دونست، اگه پیش کسی لحظه خشمگین شدی و باز هم تورو آدم مهربونی دونست، رهاش نکن.."
به همین قشنگی.️
"اگه پیش کسی گریه کردی و باز هم تورو آدم قوی دونست، اگه پیش کسی لحظه خشمگین شدی و باز هم تورو آدم مهربونی دونست، رهاش نکن.."
به همین قشنگی.️
3.8
غمگین دخترانه کارما حقیقت بامعرفت