ادامه بده ... حتی اگر هیچکس حواسش به زانوهای خسته و ابرهای گرفتهی آسمان تو نبود . حتی اگر هیچکس نفهمید که چقدر کم آوردهای و داری لابلای لبخندهات ، چه اندوه عظیمی را حمل میکنی . حتی اگر خودت را تنها و آسیبپذیر حس میکردی و دیگران فقط نگاه میکردند . ادامه بده ، چون این مسیر توست و در انتها ؛ این تویی که طعم رضایت و خوشبختی را میچشی و دیگران فقط نگاه میکنند . شب بخیر 🫶🏻:) ٭️