عاشق هم بودند.. از هم جدا شدند و هر کدام با کسِ دیگری ازدواج کردند.. بچهدار شدند.. روزی در خیابان یکدیگر را دیدند،وقتی هم را صدا زدند بچههایشان گفتند'بله' :)️
تو مسئولی برای کسی که به خودت وابسته کردی. مسئولی برای غمی که داره ، برای خوشحالیش، برای اشکاش ، برای ذوق هاش ، برای تنهاییش، برای بودنش باتو و برای بودنتون کنارِ هم. مطمعن باش که خدایی وجود داره و هیچ چیز بی حساب نمیمونه. اگه روزی فراموش کردی که مسئولی طبیعت به یادت میاره :) ⇄ #شاید_تلنگر🦋🫧 ꞋꞌꞋꞌ. ⊱· — ⋅ — ⋅ — ⋅ 𖧷 ⋅ — ⋅ — ⋅ — ⋅⊰ ❲ با دل کسی بازی نکنیم ..️