میتونی خیلی کارها رو بکنی ولی
وجدانت اجازه نده..!️
ᴜ ᴄᴀɴ ᴅᴏ ᴍᴀɴʏ ᴛʜɪɴɢs ʙᴜᴛ ᴜʀ
ᴄᴏɴsᴄɪᴇɴᴄᴇ ᴅᴏᴇsɴ'ᴛ ᴀʟʟᴏᴡ ᴜ
انتقام واقعی.
اون وقتیه که
لبخند میزنی و رد میشی....
️
Yaşarken ölmeyi o da öğrensin
هیچ وقت چیزیو نسپار به خدا. خدا مهربونه می بخشه خودت انتقام بگیر&
️فریاد دل مرگه...
از قدیم گفتن ، جواب بارون تگرگِ
وقتی اشغال ها رو میزاری جلو در هر دیقع میری
بهشون سر میزنی ؟!! که در چه حالی هستن ؟!!
مسلماً نههههه!!!! پس از پیگیری کردن افرادی که از زندگیت بیرونشون کردی دست بردار 😑 چون دیگه ارزشی برات ندارن 🌟😌🤏🏻
روزی میرسه که میگی : دارم میمیرم
و من میگم : مزاحمت نمیشم ؛ راحت باش...
به تلافی روزهایی که هزار بار مردم و بیخیالم
بودی...!
کارما میگه:
زخمی که مرا زدی تو را خواهد کشت...:)🌏🔄
وای به روز
انتقام
که همه رو
غارنشین
خواهم کرد.
وقتی بدون من میشه
پس صددرصد
بدون تو هم میشه🙃🙂
انسان ها همین خاصیت رو دارن؛ با توده ای از احساسات سرد دست ب انتقام میزنن اما نمیدونن که همون توده سرد قابلیت اینو داره که تبدیل ب گرمای عشق بشه...
نمیدونن ک برای حس هایی مث انتقام چن سال لازمه تا وجود ی نفر پُـر بشه اما همون چن سال درمقابل ی لبخند، تبدیل ب عشق میشه!
_رالی، هان ماریا
☠══یِه جـــوری مَنو بازی دادی کِه خُـــودَمو گـُم کَردَم☠══
️دردلمخواستنمرگکسینیست! ولیایکــاش هرکسبهتودلبستبیایدخبرش🙂💙 #عاشقانه
️« خوشحالي بهترین انتقامِه ..💫! »
️تو نذار سر به سرم :))️
فقط در حالت ذخیره انرژی ام!️
⠀ ⠀ʙᴀᴅ ᴛʀᴇᴀᴛᴍᴇɴᴛ ᴍᴀᴅᴇ ᴍᴇ ʙᴀᴅ..!
ما به روتون نمیاریما
ولی بدجوری دست به جبران داریم :)
☘
فکر میکنید دارید حرصش و در میارید
ولی نمیدونید دارید خودتون و از چشم میندازید!!
به جای مشت زدن تو صورتتون لبخند زدم دلتون نشکنه :)️
تڪ...! تڪ...! اشڪاماسیـدمیشہࢪوےقݪبـتیہࢪوز💜✨
️