کینه ای نیستم
فقط لطفشونو جبران میکنم
i͟'m͟ n͟o͟t͟ a͟ g͟r͟u͟d͟g͟e͟
i͟ j͟u͟s͟t͟ r͟e͟p͟a͟y͟ t͟h͟e͟i͟r͟ k͟i͟n͟d͟n͟e͟s͟s͟
کینه ای نیستم
فقط لطفشونو جبران میکنم
i͟'m͟ n͟o͟t͟ a͟ g͟r͟u͟d͟g͟e͟
i͟ j͟u͟s͟t͟ r͟e͟p͟a͟y͟ t͟h͟e͟i͟r͟ k͟i͟n͟d͟n͟e͟s͟s͟
پر و بال که خودم بهت دادم ، دم از کجا در آوردی؟
️?𝙄 𝙜𝙞𝙫𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙬𝙞𝙣𝙜𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙛𝙚𝙖𝙩𝙝𝙚𝙧𝙨 , 𝙬𝙝𝙚𝙧𝙚 𝙙𝙤 𝙮𝙤𝙪 𝙜𝙚𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙩𝙖𝙞𝙡
یا ایها الناس کارما را جدی بگیرید چرا که کارما از رگ گردن به شما نزدیک تر است؛
️دیگه کار از هدایت بعضی پسرا گذشته
اینا رو باید راهنمایی کرد
«برادر مداد ابروی روغنی نخر ریزش ابرو میاره»
من اخلاقمو با شعور طرفم ست میکنم👌🙂
️هرکس یه قیمت داره مثلا تو چُـ•س تومن.
️م ن ا ز ه ز ا ر ج ا ش ک س ت م د ی گ ه ا د م ک ش ت ن و ا س م ا ز ا ب خ و ر د ن م ا س و ن ت ر ه(︶︿︶)
️بگذارید کارما با آن ها بازی کند
که با احساسات شما بازی کردند .
𝘓𝘦𝘵 𝘬𝘢𝘳𝘮𝘢 𝘱𝘭𝘢𝘺 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘞𝘩𝘰 𝘱𝘭𝘢𝘺𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘦𝘮𝘰𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴
توسکوت رشد کن...!
️Grow in slience
همہ یادشون میمونہ باهاشون چیڪار ڪردے...
ولے یادشون نمیمونہ براشون چیڪار ڪردے...
اَگه رد اَعصابَم راه بری رو جِنازَت پیادهِ رَوی میکُنَم
️من قاتل نیستم؛ فقط معتقدم تنها راه اصلاح بشر، کشتن اونهاست!♤
️ℑ 𝔞𝔪 𝔫𝔬𝔱 𝔞 𝔪𝔲𝔯𝔡𝔢𝔯𝔢𝔯, ℑ 𝔧𝔲𝔰𝔱 𝔟𝔢𝔩𝔦𝔢𝔳𝔢 𝔱𝔥𝔞𝔱 𝔱𝔥𝔢 𝔬𝔫𝔩𝔶 𝔴𝔞𝔶 𝔱𝔬 𝔯𝔢𝔣𝔬𝔯𝔪 𝔥𝔲𝔪𝔞𝔫 𝔟𝔢𝔦𝔫𝔤𝔰 𝔦𝔰 𝔱𝔬 𝔨𝔦𝔩𝔩 𝔱𝔥𝔢𝔪!♤
بــا شناخـت آدمـا از نـزدیڪ
یا زیرشـون خـط مـیـڪشـے یـا روشـون🌵💚
ꪩİ𝔫𝔰𝔞𝔫𝔩𝔞𝔯𝔦 𝔶𝔞𝔨𝔦𝔫𝔡𝔞𝔫 𝔱𝔞𝔫𝔦𝔡𝔦𝔨ç𝔞𝔨𝔦𝔪𝔦𝔫𝔦𝔫 𝔞𝔩𝔱𝔦𝔫𝔦 ç𝔦𝔷𝔢𝔯𝔰𝔦𝔫𝔦𝔷 𝔨𝔦𝔪𝔦𝔫𝔦𝔫 ü𝔰𝔱ü𝔫üྀ
باید به آخرین رفتارهای آدما نگاه کنی نه به اولین حرفاش•••
️👀🗣İ𝑛𝑠𝑎𝑛𝑙𝑎𝑟ı𝑛 𝑖𝑙𝑘 𝑠ö𝑦𝑙𝑒𝑑𝑖𝑘𝑙𝑒𝑟𝑖𝑛𝑒 𝑑𝑒ğ𝑖𝑙, 𝑠𝑜𝑛 𝑦𝑎𝑝𝑡ı𝑘𝑙𝑎𝑟ı𝑛𝑎 𝑏𝑎𝑘𝑎𝑐𝑎𝑘𝑠ı𝑛
تو هم محتاج خواهے شد ، جهان بار مڪافات است . .
️زمونه ای شده که باید بخاطره خوب بودنمم عذرخواهی کنم:| ببخشید که خوب بودم...
️ '
' کودَکِه درونم خیلی از شُماها مَرد ترهِ !'
یه چیزی میگم بین خودمون بمونه
دنیا رو زشت تر از این نکنید😉😔😒
سرم داد نزنید...!
تو مغزم خیلی چیزا رو به زور خوابوندم
اگه بیدار شن درد دارن :)
داداش می فرمایند ! نترس از کینه دشمن:بترس از کینه دوست
️میگن یه زن وقتی منطقی میشه و احساسات رو میزاره کنار،میتونه بی رحمانه ترین تصمیم هارو بگیره:)
️هیچکس بیشتر از آدمایی که
از تو بدشون میاد تو رو تماشا نمیکنن...
بهشون یه نمایش نشون بده!
Nobody watches you harder
than the people who don’t like you...
Give them a show!