من اعتقادی به انتقام ندارم، چون آدمایی که دلشون تاریکه دیر یا زود خودشون زندگی خودشونو خراب میکنن :)️
3.2
غمگین فلسفی حقیقت بی تفاوت انتقام زمونه ای شده که باید بخاطره خوب بودنمم عذرخواهی کنم:| ببخشید که خوب بودم...
️آدما رو ببخش ولى جايگاه قبليشونو ازشون بگير..
️•|در حدی نمیـ بینمتـ کعـ مانع خنده هامـ بشیـ :)|•
️