گاهیـ وقتا بهترینـ انتقامـ اینهـ کهـ لبخند بزنیـ و بگذریـ:^️
5.0
Some the best revenge is to smile and move on:^
پر و بال که خودم بهت دادم ، دم از کجا در آوردی؟
️?𝙄 𝙜𝙞𝙫𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙬𝙞𝙣𝙜𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙛𝙚𝙖𝙩𝙝𝙚𝙧𝙨 , 𝙬𝙝𝙚𝙧𝙚 𝙙𝙤 𝙮𝙤𝙪 𝙜𝙚𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙩𝙖𝙞𝙡
ما به روتون نمیاریما
ولی بدجوری دست به جبران داریم :)