یه طلسمم که با سیاهی نوشتنم زدم تو شیشه کوبیدم با این دل سنگم من اگه رفتم نمیخوام بشه دلت تنگ تا وقتی بودم کاری نکردی بشه استرسم کم این ادما رو مغزم رفتن میلرزه دستم هر شب این ادما که پستن همشون و گل آرزوهام و پر پر کردن این ادما ندارن اصلا وجدان رخ فرشته دارن ولی باطن شیطان ️
بهم بگو حکمش چیه؟ اون یه نفر که خوشبینیمو به همه کُشت بگو حکمش چیه؟ اون که درد و دلِ با اشک قاطیِ مَنو به همه گفت مگه میشه؟ دیگه مگه میشه باز اون آدمِ همیشه شد️
شباهت مشت و قلب فقط در اندازه نیست .. بین این دو کوبیدنی هم در کار است حالا یکی به سنگ می کوبد یکی به عشق یکی روی دیوار جا می اندازد یکی روی همه ی عمر ...️