عاقبت بخیر شی !(: نمیگم شهید شی میگم عاقبت بخیر شی (: چرا ک بهترین عاقبت بخیری برای انسان بعد از اتمام انجام وظیفش خدا پاداششو بش میده و میدونه عاقبتش توی چی رقم خورده (:✨️
ببخش منو! تو این مدت خیلی بهت بیتوجهی کردم! بخاطر خیلیا نادیدت گرفتم ، حواسم به همه بود جز تو! برای خوشحالی همه تلاش کردم جز تو ... کلی زمین خوردی و دوباره بلند شدی . با همه اینا بازم پام موندی ، ناامید نشدی و به راهت ادامه دادی منم میخوام از این به بعد تموم توجهمُ برای تو بزارم و اولویتم تو باشی . تو تنها کسی هستی که همیشه و همجا کنارم میمونی! تو قهرمان زندگی منی.. عاشقتم منِ عزيزم..️