میگفت برام حرف بزن، صدات قشنگه خندهام میگرفت و میگفتم کجاش قشنگه آخه! میگفت تو نمیفهمی ؛ یه فرکانسی داره که هرکسی نمیشنوه میگفتم مثلا چه فرکانسی سرشو میزاشت رو شونههام میگفت حرف بزن صدات پر از فرکانسِ آرامشِ . . تو بودی عاشقش نمیشدی :) 🌼💙️
تو خود حتی نمیدانی چقدر زیبایی انسان ها برایم از زیبایی حرف میزنند ..... من هر توصیفی از زیبایی میشنوم تو را به یاد میآورم چون در جهان کوچک من زیباترین خالق هستی،تو هستی و تو من عاشق میشوم. اما آنچه میشود از دور میشود ️