- یه رفیق کُرد داشتم همیشه معشوقشو رو ‹ مالگم › با لحن قشنگش صدا میزد یه بار ازش معنیشو پرسیدم گفت : ‹ یعنی تموم دارایی من ، تموم چیزایی که تو این دنیا دارم ، همه خوبیا قشنگیا هر چی که دارم و ندارم فکر کنم از این کلمه قشنگتر وجود نداره برایِ وصف کسی که دوسش داریم . . و صدا بزنیم مالگم ِ من . . )!💙'🥲✨️
بعضی از آدما جای خاصی تو قلبمون دارن اونا فقط نمیتونن جایگزین بشن . مهم نیست هرچی باشه Some people hold a special place in our heart. No matter what, they can't be just replaced️
❉᭄͜͡میـבونے عشق این نیست کـہ هر لحظـہ بهت بگـہ عاشقتم، بغلت کنـہ یا برات قلب بـ؋ـرسته. عشق یعنے اگـہ یـہ هـ؋ـتـہ آنلاین نشی، بیاב خونت. یعنے هر ב؋ـعـہ موقع خـבاحا؋ـظے بهت میگه: مراقب خوבت باش یعنے بین تو با بقیـہ ؋ـرق میذاره یعنے تو چشمات نگاـہ میکنـہ و خنـבش میگیره. یعنے حواسش هست ناراحت نشی یعنے جلو جمع هواتو בاره/
چه سخت است نبودنت در کنارم خیلی سخت…!!! از اینکه بدون تو باید روز را شب کنم و شب را روز تمام لحظه هایم شده خاطرات باتو بودن/ خاطراتی که تو رویا باهم بوده ایم...️
5.0
It's so hard not to have you by my side...!!! Because without you I have to turn the day into night and the night has become the day of all my moments, the memories of being Batou/the memories that we were together in the dream...