- هیچ وقت ، هیچوقتِ هیچوقت .
قرار نیست درک بشی !
قرار نیست به حرفات گوش بدن ،
همه میخوان به زور بدونن چته ،
هیچ وقت نمیان سکوت کنن کنارت بشینن ،
و هیچی نپرسن .
فقط بلدن بگن چیشده ؟ چته ؟ بگو . بگو . بگو . بگو . . .
نمیدونن چقدر حالتو بد میکنن ،
نمیدونن چقدر اون لحظه دلت میخواد نباشی .
کاش یاد بگیرن وقتی میبینن داری درد میکشی ،
به جای سوال کردن سکوت کنن و کنارت بشینن .🩹''
️
5.0
غمگین بهترین ها حقیقت نامردی خسته
من همیشه تلاش میکنم دیگران رو خوشحال کنم. کنارشون میخندم. میرقصم و شادی میکنم. باهاشون بازی میکنم و...
اونا هم کنار من شادن و میخندن و همین باعث میشه منم خوشحال بشم.
اما کسی منو تو تنهایی هام دیده؟ دیده چقد پکر و خستم؟ دیده گاهی اوقات از شدت پوچ بودن افکارم و ناراحتی هام گریم میگیره؟ نه خب ندیده. ندیدن منو تو تنهایی هام.
ولی من تلاش میکنم خوشحالشون کنم. چون نمیخوام اونا این حس و حال رو تجربه کنن و مثل من درد بکشن.️
5.0
غمگین تنهایی خسته زندگی نامردی
الان دقیقا توی اون نقطه از زندگی ایستادم که کافکا میگه:
"از زندگی با مردم، از حرف زدن، عاجزم!
کاملا در خود فرو رفتهام، به خودم فکر میکنم چیزی ندارم به کسی بگویم.. هرگز؛ به هیچکس!"️
4.9
غمگین تنهایی حقیقت نامردی
منوتوشباهتهایمتفاوتیباهمداریم
هردوشکستیم؛توقلبمرا،منغرورمرا
هردورقصیدیم؛توبادیگریمنباسازهایتو
هردوبازیکردیم؛توبامن،منباسرنوشتم
اینشباهتهایمتفاوتهرروزآشکارترمیشود. ️
4.9
غمگین تیکه دار بهترین ها نامردی حقیقت زندگی
من اصلا کاری ندارم میخوای خیانت بکنی،نکنی
به من ربطی نداره،بکن!هزاربار بکن
فقط جان عزیزت قبل اینکه بخوای خیانت کنی
از رابطهی فعلیت گورتو گم کن برو بیرون:)
طرف مقابلت وقتی میفهمه تو زمانی که باهاش بودی دست یکی دیگه رو گرفتی
هزارتا کثافت کاری کردی با یکی دیگه خاطره ساختی
ده برابر حالش خرابتر میشه و داغ دلش تازه میشه
و این تا مدتها توی ذهنش میمونه مدتها حالِ خرابِ این آدم گریبانگیر زندگیشه :)🖤️
5.0
غمگین خیانت حقیقت نامردی زندگی
اگهبجایقضاوتکردنآدمودرکمیکردینحتمادنیا
جایبهتریمیشد(:💔🚶♀
#دِلــــیـی️
5.0
غمگین حقیقت نامردی
یـِ دیالوگی بود تو سریال شهرزاد كــِ میگف :
تو یه استکانم سرد و گرم کنی ترک میبینه ، دل آدمیزاد که دیگه جای خود دارهـ :) 🥲💔️
4.9
غمگین حقیقت نامردی خسته
امروز دبیر ریاضی گفت: دوخط موازی هیچگاه به هم نمیرسند،
مگر اینکه یکی از آنها خود را بشکند.
گفتم: من که خودم را شکستم پس چرا به او نرسیدم،
"لبخند" تلخی زد،و گفت: شاید او هم به سوی خط دیگری شکسته باشد...:))️
5.0
عاشقانه غمگین عشق یک طرفه نامردی
عُمرَم گَهی با غَم،گَهی با دَرد گُذَشت!
تاریخ زِندگی اَم،هَمع با دَرد گُذَشت!
این جوونی،آرزویِ کودکی هایَم نبودُ با دَرد گُذَشت!
حیف اَز جوانی اَم کِ هَمه با دَرد گُذَشت!
کوشولو:)️
4.5
غمگین نامردی خسته خودکشی
رنج نباید تورو غمگین کنه، این همونجاییه که اکثر مردم اشتباه میکنن. رنج قراره تورو بیدار کنه. چون انسان زمانی بیدار میشه که زخمی بشه. قراره تورو آگاه کنه به این که چیزی درون تو نیاز به تغییر داره. رنجت رو تحمل نکن، درکش کن. این فرصتیه که طبیعت بهت داده تا بیدار بشی. اگه حس میکنی توی مکان تاریکی مدفون شدی و فقط درد میکشی، بدون که تو یه بذر کاشته شده هستی. اینجا نقطه ی دگرگونی، رشد، قوی شدن و سبز شدن توئه...️
4.9
غمگین خسته دلتنگی نامردی
ما هیچ وقت نمیتونیم کامل بشیم ،
قسمتی از ما همیشه یجایی جا میمونه ،
توی یه خونه ، توی یه شهر ، توی یه اتفاق
پیش یه آدم ، توی بعضی از آهنگ ها ..
میون ِ اشک ها ، بین افتادنا
ولی در ازای جا گذاشتن چیزهایی رو میبریم که مال ما نیست ، مثل خاطرات و عطرها ، وجدان ، خنده :) ... 🤍🖤️
5.0
غمگین جدایی حقیقت دلتنگی نامردی
دیگه هیچی نمیتونه منو #ناراحت کنه چون #تقریبا همه ی اتفاقا افتاده )️
5.0
غمگین تنهایی نامردی سکوت بی تفاوت
_اینکه یه بغضی داره خفم میکنه ولی
نمیدونم از چیه چیکار کنم؟!
اینکه کل روز حالم بده ولی نمیدونم از چی
چیکار کنم؟!
اینکه یه چیزی داره اذیتم میکنه ولی
نمیدونم چیه چیکار کنم؟!
اینکه نمیتونم به کسی بگم حالم بده یعنی چی؟
من خستهام واقعا خیلی خستهام کاش یه
دستگاهی بود دکمه استپ داشت یه روز که
خسته بودی حالت خوب نبود اون دکمه رو بزنی.!
دلم میخواد اینقد گریه کنم تا خوابم ببره(:
یعنی تا حد مرگ …🖤️
5.0
غمگین فلسفی خسته نامردی خودکشی
☆彡彡 یـہ جایے خونـבم نوشتـہ بوב :
آבمیزاב وقتے یکیو בوست בارـہ
از اوט زیباتر براش وجوב نـבارـہ
مثل تو براے من 🤍
ـבور چشماے قشنگت بگرבم :)
چشم قشنگم
ミミ★️
5.0
عاشقانه بهترین ها آرامش همسر نامردی
من واقعا زندگیم به خاک رفته، استرسم چندین برابر شده، سر دردادم هزار برابر شده، پرخاشگر"تر" شدم، بی حوصله شدم، با هر چیزی گریه میکنم و مثل چی نگرانم. در حالیکه من الان باید به سمت آرزوهام میدوییدم.️
5.0
غمگین تنهایی خسته حقیقت نامردی
عاشق این دیالوگم:)💔
جوکر: می دونی زخم های صورتم برای چیه؟
من ﻳﻪ ﻫﻤﺴﺮ ﺩﺍﺷﺘﻢ، خوشگل مث تو!
ﻗﻤﺎﺭ ﺑﺎﺯﻱ ﻣﻴﮑﺮﺩ ﻭ ﻳﻪ ﻋﺎﻟﻤﻪ بدﻫﻲ ﺑﺎﻻ ﺁﻭﺭﺩﻩ ﺑﻮﺩ،
ﻃﻠﺒﮑﺎﺭﺍ ﺻﻮﺭﺗﺸﻮ ﺧﻂ ﺧﻄﻲ ﮐﺮﺩﻥ،
ما پوﻟﻲ ﺑﺮﺍﻱ ﺟﺮﺍﺣﻴﺶ ﻧﺪﺍﺷﺘﻴﻢ،
نمیتونست تحمل کنه؛
ﻣﻴﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺑاور کنه ﮐﻪ ﺯﺧﻤﺎی صورتش برای من ﺍﻫﻤﻴﺘﻲ ﻧﺪﺍﺭﻩ...
ﺑﺮﺍﻱ ﻫﻤﻴﻦ ﻳﻪ ﺗﻴﻎ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ ﺗﻮ ﺩﻫﻨﻢ ﻭﺍﻳﻦ ﮐﺎﺭﻭ ﮐﺮﺩﻡ، ﻣﻴﺪﻭﻧﻲ ﺑﻌﺪﺵ ﭼﻲ ﺷﺪ؟
ﻧﺘﻮﻧﺴﺖ قیافمو تحمل کنه ﻭ اون منو ﺗﺮک ﮐﺮﺩ!
ﺣﺎﻻ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﻣﻴﺨﻨﺪﻡ🙂💔️
4.9
شاخ غمگین نامردی متفرقه سیگار
وضعیت نسل ما،
حال همون آدمیہ کہ دوستاش رفتن مسافرت و نذاشتن بفهمہ،
حال همون آدمیہ کہ دوست صمیمیش با یکے دیگہ صمیمۍ شده،
همون آدمے کہ جلو کلۍ آدم، فروشنده بهش گفتہ موجودی کافے نیست،
آدمے کہ پیام داده ‹دیگہ نمیخوام باهات باشم›و جواب گرفتہ هرجور راحتے،
همینقد پوچ، همینقد ناامید :)!🩶'️
5.0
غمگین تنهایی نامردی خسته
هرچی بزرگتر میشی، دنبال چیزای متفاوتتری توی آدما میگردی. مثل وفادار بودن، صداقت داشتن، با درک و فهم بودن. اما بیشتر از همه دنبال کسی میگردی که وقتی از همه چیز خسته و بیزاری کنارت بایسته و دستتو بگیره. دقیقا همون لحظهای که امیدت رو از همهچیز و همهکس از دست دادی، بغلت کنه و خیالت راحت باشه از اینکه هواتو داره .️
4.9
شاخ غمگین حقیقت خسته نامردی
چهبیرحمانهمیزنینحرفاتونو
مثلیهسیلیکهبیهوابزنیتوگوشیهنفر،
مثلخنجریکهفروکنیتوقلبِیهنفر
بههموناندازهدردناکوزجرآورن:))️
5.0
غمگین خسته نامردی
درد فقط اونجاش که....
خانوادت از لحاظ روحی بهت آسیب بزنن و بعدشم بگن :تو نباید حرفاتو ،دردهاتو،بغض هاتو،با دوستات تقسیم بکنی ،با ما راحت با و حرفاتو به ما بگو.
ولی مگه میشه
آدم درد هاشو به وسی که زخمیش کرده بگه؟؟!!️
5.0
غمگین تیکه دار خانواده حقیقت نامردی
یکی بهتر از من پیدا کرد در حالیکه به صدتا بهتر از اون گفتم یکیو دارم !️
#k️
5.0
غمگین جدایی بی تفاوت نامردی
-#پیر شدن به #سن نیست:
میدونی کجا #میفهمی پیر شدی.؟
وقتی کہ #یهو به خودت میای
میبینی توی #جمع همہ دارن میگن #میخندن
#ولی تو بہ یہ گوشہ #خیرہ شدی!:)
رفتی تو خودت.!'🥲🖤🦋
️
5.0
غمگین بهترین ها نامردی خسته زندگی
عاشق #چشایی شدم کہ چش #داشت بہ همہ . . . !
️
5.0
غمگین خیانت نامردی لاشی
╭┈─────── 「🌵」
بعضیا رو اسمشونو نذارید رفیق ، بزارید دشمن نزديک!
⎇️
5.0
تیکه دار تنهایی حقیقت نامردی لاشی
احترام گذاشتیم
فکر کردن نمیفهمیم
توجه کردیم خیال کردن گدای محبتیم
وای به حال این مردم...
نه محبت سرشان میشود نه توجه
کنار این مردم شاد نمیشوی
فقط تنهایی رو بیشتر حس میکنی...️
5.0
We respected
We do not understand thinking
We noticed that we are beggars of love
Woe to these people...
They don't get love or attention
You will not be happy with these people
You just feel more lonely...
غمگین بهترین ها نامردی زندگی
سکوت آدما رو جدی بگیرید...
دوستی که دیگه ازتون ناراحت نمیشه؛
آدمی که دیگه نگرانتون نمیشه؛
فرزندی که دیگه با خانواده حرف نمیزنه؛
اونا دارن شما رو ترک میکنن!!
️
5.0
غمگین تنهایی زندگی نامردی سکوت
امـروز دبـیــر ریــاضــی گــفــــــت :
دو خــط مـوازی هـیـچـگـاه بـه هـم نـمـیـرسـنـد.... مگـر ایـنـکـه یـکـی از انـهـا خـود را بـشـکـنـد .
گـفـتـم : مـن کـه خـــودم را شـکـسـتـــم پـس چـــرا بـه او نــرسـیـدم :)
لـبـخـنـد تـلـخی زد و گـفـت : شـایـد او هـم بـه سـوی خـط دیـگـری شـکـسـتــه بــاشــده...! :))️
4.6
غمگین جدایی حقیقت عشق یک طرفه نامردی
درگیر عشق یه طرفه شدن مثل این میمونه که تو بری وسط یه جاده قلبتو توی دستات بگیری و جلوی یه کامیون وایسی به امید اینکه ترمز کنه،ولی اون کامیون هیچوقت تورو نمیبینه..
هربار بیشتر لهت میکنه هربار بیشتر از روت رد میشه و تو هربار بیشتر میمیری:)!..️
4.6
عاشقانه غمگین دوستت دارم عشق یک طرفه نامردی