چه مرگمون بود که وقتی بچه بودیم هی آرزو میکردیم بزرگشیم؟ ️
5.0
شاخ غمگین تیکه دار بهترین ها شکلک حقیقت خسته نامردی زندگی میگن بیماریِ هاریِ آدما، از توجهِ زیادی میاد :)
️
من از پروانه ها بودم ولی... بالی نموند از من 🪐🦋
𝕀 𝕎𝕒𝕤 𝕗𝕣𝕠𝕞 𝕓𝕦𝕥𝕥𝕖𝕣𝕗𝕝𝕚𝕖𝕤, 𝕓𝕦𝕥 𝕟𝕠𝕥 𝕝𝕖𝕗𝕥 𝕒𝕟𝕪 𝕨𝕚𝕟𝕘𝕤 𝕠𝕗 𝕞𝕖...:)
خوبی چو از حد بگذرد نادان سوارت میشود :)
️باختم چون آرایشه رفیقم غلیظ تر بود:)🖕🏻
️و آن شب که نمیدانست
برای کدامین غمش گریه کند
قهقهه زد..
حداقل میخواین از پشت خنجر بزنین
تو رومون اینقد خوب نباشین :)
هَمهِ اَز دَم دُنبالِ مَنفِعَتِ خودِشون . . !
️𝑒𝑉𝑒𝑟𝑌𝑂𝑛𝑒 𝑖𝑠 𝑇𝒉𝐼𝑁𝑘𝐼𝑁𝐺 𝑂𝐹 𝑡𝒉𝑒𝑖𝑅 𝑂𝑤𝑁 𝐼𝑁𝑇𝐸𝑅𝐸𝑆𝑇𝑠