بی جهـت اغــراق کردم، دلبـر و رعنا کشیدمـ؛ از «لئوناردو داوینچی» عذرخواهی میکنم که.. اینهمـه عکس تــو را مثل «مونالـیزا» کشیدمـ! تو نمیدانِستی اَصلاً شَــهرزاد قصّـه ها کیست؛ من هــزار و یکـ شبــ از موهـای تـو یـَلدا کشیدمـ دلخوش نیلوفَ🪷ـری در گوشـهٔ مردابـــ بودی؛ من تو را مهتـابگون تا آســمان بالا کشیدمـ.. نچَشمِ تو معمـولی اما مَنــ میان شِعر هایــم؛ نزورقی با پلک پــارو در دِلــِ دَریـا کشیدم..️