علت این که حــال بعضی از ماها تغییر نمیکنه ؛ به خاطر اینه که مبتلا شدیم به دوستانی که نقش قَطـارِ شَـهرِ بـازی رو دارن 🚊🎡 سر ما رو گرم میکنن ولی ما رو به جایی نمیرسونن 🎭 یعنی خاصیتی ندارن ...️
تا یکیو با اسم قشنگ سیو میکنی، گَند میزنه تا یکیو پین میکنی، گَند میزنه تا یکیو بهش احترام میزاری، گَند میزنه تا یکیو توی دلت از بقیه جدا میکنی، گَند میزنه تا یکیو از خط قرمزات عبور میدی، گَند میزنه تا یکیو از روی عشق بغل میکنی، گَند میزنه یه طوری شده که فقط کافیه بفهمن دوسشون داری؛ یهو صد و هشتاد درجه عوض میشن و گَند میزنن به همه چی و میشن یکی عین بقیه...️
چه خبر یار شنیدم که گرفتار شدی دل سپردی و برای دگری یار شدی بعد دل کندنت از من دلت آرام گرفت؟ خوب شد زندگیت یا که بدهکار شدی؟ تو خودت خواستی از قصه ی من پر بکشی پس نگو کار خدا بوده و ناچار شدی️