تو به یکی گُل بده یه ماه بعدِ یه ماه یه دونه چَک بزن حق میده به خودش، فحش بکشه تا زنده و مُردت تا قبرِ بچه ات حالا به یکی چَک بزن یه ماه بعدِ یه ماه بِهش یه دونه گُل بده خم میشه بذاره لب رو کَفِ پات نشون می ده رویِ خوش بهت
اگه یه بار دیر رسید بدقول نیست، اگه یه بار دروغ گفت دروغگو نیست، اگه یه بار عصبانی شد پرخاشگر نیست، اگه زیاد میخنده بیغم نیست، اگه از اشتباهت میگذره ابله نیست، اگه تو درست میگی لزوماً بقیه اشتباه نمیگن، اگه یه بار بد لباس پوشید بدسلیقه نیست، + انقدر نسبت به آدما صفر و صد نباشیم؛️
ما هیچ وقت نمیتونیم کامل بشیم ، قسمتی از ما همیشه یجایی جا میمونه ، توی یه خونه ، توی یه شهر ، توی یه اتفاق پیش یه آدم ، توی بعضی از آهنگ ها .. میون ِ اشک ها ، بین افتادنا ولی در ازای جا گذاشتن چیزهایی رو میبریم که مال ما نیست ، مثل خاطرات و عطرها ، وجدان ، خنده :)️