منو از رفتنت میترسونی؟ منی که از اولم تنها بودم!؟ منو از تنها شدن میترسونی؟ اونی که باید بترسه تویی که منو از دست میدی منی که با تمام وجود دوستت داشتمو از دست میدی!! اونی که باید بترسه تویی نه من..️
ولی در نهایت میفهمی که برای کسی مهم نیستی ناراحتیت برای آدما جز اینکه بخوان بگن اخی بهتر باشی دیگه هیچ اهمیتی نداره و همیشه تو بی اهمیت ترین مسئله ذهنشونی️