میخواستم سعی کنم آدما رو دوست داشته باشم! اما هر بار بهم ثابت میکردند که ارزشش رو ندارن و جز نفرت و کینه لایق چیز دیگهای نبودند وقتی تماشاشون میکنم میفهمم که چقدر میتونن کثیف باشند و پشت نقاب مهربونشون یه هیولای ترسناک خوابیده که هر لحظه تغییر شکل میده نمیشه دوسشون داشت غیر ممکنه... ️