#دخترنیستیكبفهمی . . . وقتی خانوادت پشت سرت حرف میزنن نمی تونی کاری بکنی یعنی چی . وقتی کسی که دوسش داری رو بخوای ولی خانوادت نزاره یعنی چی . روحت مرده باشه و فقط جسمته که داره تظاهر میکنه زندس یعنی چی . وقتی با خانوادت دعوات میشه نتونی بری بیرون یعنی چی . خانوادت همش با کسی دیگه مقایسه کنه یعنی چی بخوای با رفقات بری بیرون یکم دور بزنی و نزاره یعنی چی . ️
رک بگویم از همه رنجیده ام...:) از غریب و آشنا ترسیده ام...:) هرکلاغی را کبوتر دیده ام...:) وزن احساس شمارا بارها...:) با ترازوی خودم سنجیده ام...:) رد پای مهربانی نیست،نیست...:) بیخیال سردی آغوش ها...:) من تمام کوچه را گردیده ام...:) سالها از بس که خوشبین بوده ام...:) من به آغوش خودم چسبیده ام...:)