واقعا توقع ندارم هر خوبی بهتون کردم رو جبران کنین ولی دیگه حداقل بی چشم و رو نباشین:)
خیلیاتون دشمنید،
زورتون نرسید دوست موندید!😏⃤✌
✌ درهیاهوی مغزم کسانی را کشتم ✌ که روزی بهترینم بودن🚬🔞
️
” تو این دنیا هیچکس نمیخواد تورو از تنهایی دراره ، بلکه میخواد خودش تنها نباشه=) “
.
هر که در دل جای گرفت یکسان نیست
فرق تو در دل من پنهان نیست
بگزار نگویم این شعر که گفتنش آسان نیست
تو خود بنگر در دل من
بنگر که چه شود هنگامه نام تو در ویرانه من پنهان نیست.️
وقتے نتونن با بقیه جایگزینـت ڪنـن،
شروع به دلتنگ شدن میڪنـن!
⏰Tʜᴇʏ sᴛᴀʀᴛ ᴍɪssɪɴɢ ʏᴏᴜ ᴡʜᴇɴ ᴛʜᴇʏ ғᴀɪʟ ᴛᴏ ʀᴇᴘʟᴀᴄᴇ ʏᴏᴜ
روزی
از روی نیازش تبرم خواهد زد
باغبانی
که مراکاشته با دست خودش
#محمد_شیخی
️
بعد تو از آدماے زیادے دوست دارم شنیدم اما دیگر دلم نلرزید...
️ودرد به مویرگ هایمان رسید و هنوز لبخند میزنیم:))
️«چقدر سخته کسی رو دوست داشته باشی ولی نتونی بهش بگی!»
یکی زیرش نوشته بود:
«ما که گفتیم چی شد؟!»
و چقدر هممون اینو زندگیش کردیم🥲💔️
#بخشش️
کسایی که چهارچشمی منتظر پژمرده شدنت هستن، دشمنایی هستن که فکر میکنی دوستاتن
️Solmanı dört gözle bekleyenlerin, senin dost sandığın düşmanların dır💯‼️
هرگاه آبـرو بـريزد، جمع آورى و (جبران) آن دشوار است️
إذا رَقَّ العِرْضُ استَصْعَبَ جَمْعُهُ.
- ميزان الحكمه ص 3550 ح 12154
به نقل از اعلام الدين ص 303
فهمیدم یه شوهر داشته که زن باز بوده زنه به این خوشکلیو معتاد کرده بعد رفته اینم آلا بالاخون این چیزاس که باعث میشه از
زندگی سیر بشم🖤-:)️
تنها مدارا میکنیم،دنیا عجب جایی شده...
️
وقتتو اختصاص نده به جروبحث با مغزهای کوچیک!
آدم خسته حال مرور کردن شیرینترین
رؤیاهاشم نداره👌🏽️
️
همون که میگفت جز تو کسیو ندارم ...!! همون که دم از عشق میزد ...!!! همون که میگفت بی اجازه جایی نمیرم ...! پس چرا با یه خط دیگه مخشو زدم ...!! .
️