برای کسایی بودم که برام نبودن:) ️
4.3
غمگین تنهایی نامردی بی تفاوت صد تا دشمنِ رو در رو،شرف داره به یه رفیقِ دو رو:)
️کسایی که چهارچشمی منتظر پژمرده شدنت هستن، دشمنایی هستن که فکر میکنی دوستاتن
️Solmanı dört gözle bekleyenlerin, senin dost sandığın düşmanların dır💯‼️