من همانم که دل از دنیا بریدم با غمت آتش به باران می کشیدم هرچی خواستی خواستم عشقی ندیدم خاطراتم را چرا یادت نمانده غصه ها من را به پایانم رسانده بی وفا مهرو وفا یادت نمانده️
یه شب دوباره ...🌑 تو رو میبینمو میزنه بم چشمک ستاره...🌠 پیشت میشینمو زل میزنم بت انگار یه خوابه....👀 بیبی بر میگردم باز یه روزی تهران کنارت تهران کنارت....🌍:)
ارنستو ساباتو یه جملهی بی نظیری داره که میگه: اگر برای کسی مهم باشی، او همیشه راهی برای وقت گذاشتن با تو پیدا خواهد کرد؛ نه بهانهای برای فرار و نه دروغی برای توجیه...!️