میزنم گیـتار و میخونم میزنی زار میدونی،
من اینجوری خالی میشم،تو اینجوری نمیتونی!️
من اینجوری خالی میشم،تو اینجوری نمیتونی!️
5.0
غمگین جدایی تتلو موسیقی خسته . اهنگامو به نصف افراد دور برم ترجیح میدم.
️I prefer my songs to half of the people around me
مال من باش که بدون تو ب کسی حسی ندارم°🙂🖤°