راه میرفتم میخندیدم زندگی میکردم اما زنده نبودم ـ😅️
4.8
شاخ شکلک انگیزشی مغرور تنهاييت را بچسب ، بى خيال آدمها ، وابستگى فقط درد دارد/
#بیو
هرکه میگرداند رو از ما ممنونیم ما😊
️ان کس که مرا کراش خود میداند کفرش به کنار عجب کراشی دارد
️من اینم هر کی خواست میشم فداش هر کی نخواست خدا پشت و پناش :)
️رفیق تو که به ما نمیخوری حداقل دو تا پیک بزن به در و دیوار بخوری
️منو تهدید به رفتنش کرد زیر گوشش آروم گفتم راه بلدی با نشونت بدم
️بعضیا جوری خودشونومیگیرن که باید سند بزاری درشون بیاری:)))
️عشق ماله جوجهاست یه گرگ همیشه تنهاست
️بعضی وقتا به خودت افتخار کن
که این همه تحمل داشتی ...
اگه غرورم بشکنه با تیکه هاش شاهرگ زندگیتو میزنم😪😹
️🤟🏼از خاکی میریم منت آسفالت نکشیم🤟🏼
️