زیرِ سآیه مآ بودَن لیآقَت میخآد"
️
️
5.0
شاخ موفقیت لاتی مغرور صبرم زیاده،ولی نمیدونم اونهایی ک امتحانش کردن زندن ؟
یا مردن،؟
+چرا انقد بد شدی؟
-چون وقتی خوب بودم کسی ندید:)
+ 𝗪𝗛𝗬 𝗗𝗜𝗗 𝗨 𝗕𝗘𝗖𝗢𝗠𝗘 𝗦𝗢 𝗕𝗔𝗗?
- ʙᴇᴀᴄᴀᴜsᴇ ɴᴏ ᴏɴᴇ ɴᴏᴛɪᴄᴇᴅ ᴍᴇ
ᴡʜᴇɴ ɪ ᴡᴀs ɢᴏᴏᴅ
هرچه پیشاید خوشاید .......... ماکه خندان میرویــــــ (: ــــــــم
️انقد قوی شدم که قید هرکسی رو میتونم بزنم ...
️