بــ💎ـا اصـ💎ـالت خود الم💎ـاس
️هر چی میخوام دارم😌هر چی بخوام به دست میارم💪🏻
️
حداقل من خودمم ، نه کس دیگه ای !
️
🎐 اجـازه نـده هيـچ كس پـاشو رو رويـاهات بـذاره..🌱....!
️هِعی فُلانـی.........مَن زادِح ی تَنهایـی اَمـ خُدا طُـ را بَرای او نِگَهدارَد.......😔💢
️طایفمون قطع ارتباط میکنیم🦦
توپاشدی اومدی برا #خلیج_فارس️
ولی مانعی هست به نام شخصیت:)️
مهم نیست اگه بخاطر کسی ک دوسش داری غرورتو از دست بدی :)
️اونا منو توی دردام رها کردن ، فعلا مهم هدفه ولی
وقتش میرسه که زندگی نامشونو پاره کنم :)!
تا جاییکه به کسی ضربه نزنه؛
تا جایی پیش نری که حتی به خودتم ضربه بزنی!
غرور بیش از حد تنفر میاره و آدما رو از کنارت فراری میده!
اینکه یه وقتایی کوتاه بیای یا یه جاهایی سلام کنی یا به کسی که دوستش داری ابراز علاقه کنی خیلی هم خوبه
خودمونو به نفهمی نزنیم!
آدمی که مغروره؛نفهمه.️
فازِ نبودن برمیدارین نمیگین
ما بیشعوریم،جاتونو پر میکنیم؟!
گفت:دوست دارم گفتم خب حق داری😏✌
️شُمــــــــاٰح اگـــــــح پیتزاهم بودین من خورشتـــــــــــــح کرفســـــــــــ دوستــــ داشـــــتم😎✌🏻♕
️مفهومیه میفهمی ک چی میگم🚫🌧️🥀️
ن میتونی جام باشی ن میتونی بام باشی اینو گفتم در جریان باشی.シ︎
️:-(مغرور بودن بد نیست ولی کاش بدونید ک بقیه هم غرور دارن ;-)
️ببین جات ک خالی نیس،هیچ سرجاتم دعواس🤟✌️
️من یع دختر مغرورم.....غرورم را نشانه بگیرند"زندگیشان رابع آتش میکشم!…
️که کی جلوتر باشه
تو که دیگه جای خود داری :)️
«ترجیح میدهم به ذوقِ خویش دیوانه باشم تا به میلِ دیگران عاقل...»
زندگی یعنی همین!
️من عرقو میریزم تو شیشـہ خوشگله🥂 حالا کـہ تو همـہ چیت کوچیکـہ ک..شعره🚶🏿♂️ بعـב تو میرم سراغ اون شیکو خوشگله💃 تو اینستا منو בیـבے گوشیتو ؋ـهش بـבه📱
️