نه ما كند ذهنيم.
تنها تفاوت در اين است،
كه آنها فـرد شكست خـورده را
تشويق میكنند تا موفق شـود
ولـی ما با فرد موفق میجنگيم
تا شكست بخـورد...💔❤️🔥️
زانو نمیزنم حتی اگر قد آسمان از من بلندتر باشد...
️فِکر نَکُن مُنحَصِر بِ فَردی ،نَع عَزیزَم شُما اَلَکی مُتَصِل بِ بَرقی!♥
️گِرِفتــی طُ اَزم غُرورُ . . !シ︎
️قسمت تلخ زندگی اونجاست که مجبوریم بدون آدمایی که دوسشون داریم ادامه بدیم :)!
️ما داد زدیم کسی نفهمید؛ حالا نوبت ما هم میشه برا فریاداتون کر بشیم!
گفتی تا آخر عمرمون با همیم عشقم:)!
واسه اینکه قولت پایمال نشه این تیغو بر میدارم و عمرم رو تموم میکنم .!»🧡امیدوارم تو هم با اون دختره خوش باشی:/ :-[
وآسِه کَسي كِ اَز اِرتِفآع بِتَرسِه
بآلآ اومَدَن يِ اِشتِبآهِ مَحضِه :)🏹✨
دوستت دارم
گفتن مسئولیت داره
اگه عرضہش رو ندارے نگو به ڪسے…
ڪَسی ڪِـہ مَعذِرَت خوآهی میڪُنِـہ
یَعنی اوטּ رآبطـہ رو بیشتَر اَز غُرورش ”دوست دآرہ [!] ×
من تو خوندن ذهن آدما ماهرم!
رازش اینه که : تو بدترین حالت نگاشون میکنم!
پشتسرمحرفزیاده!
بیخیال :)
مردمدرموردآرزوهاشونزیادحرفمیزنن
زندگیِ من سه عنصر اصلی داره : من غرورم هدفم
️