+ببخشید که درباره وزنت نظر دادم -الان داری غذر خواهی میکنی؟ +آره ببخشید -ولی من نمیبخشمت +چی؟من که ازت معذرت خواهی کردم؟ -ولی احساسات لطمه خورده من چی؟ ️
نگران حرف مردمی دائم از اوضاع شکایت میکنی خودتو با بقیه مقایسه میکنی اشتباهاتت رو تکرار میکنی اهدافت رو مکتوب نکردی ، منتظر معجزه ای و کاری برای پیشرفتت نکردی!✨️