بعضے ها وقتے حقیقترو میشنون «میخندن»
چون «حضم»کردنش سختھ۔۔۔۔۔:)️
چون «حضم»کردنش سختھ۔۔۔۔۔:)️
5.0
«Bağzlar gerçeği düyünca «guluyorlar
Çünkü
Çünkü
روزی میرسه که میگی : دارم میمیرم
و من میگم : مزاحمت نمیشم ؛ راحت باش...
به تلافی روزهایی که هزار بار مردم و بیخیالم
بودی...!
من همونیم که واکنشم وقتای ناراحتی
فقط کم حرف شدنه !