هر آدمي انسان نیست..! ️
5.0
➖⃟✨••𝗡𝗢𝗧 𝗘𝗩𝗘𝗥𝗬 𝗛𝗨𝗠𝗔𝗡
ɪs ʀᴇᴀʟʟʏ ᴀ ʜᴜᴍᴀɴ..!
ɪs ʀᴇᴀʟʟʏ ᴀ ʜᴜᴍᴀɴ..!
از رفیقان گله ای نیست...
گَر هست؛ دگر حوصله ای نیست:)💔
ذات بد نیکو نگردد چونکه بنیادش بد است.
️اگه لاشی بودن آدمُ بزرگ میکنه من کوچیکِ همتونم 🖤🤞🏻
️چقد گفتیم نه بابا فلانی اینجوری نیست و
فلانی چقد اینجوری بود :)
آدما عوض نمیشن
فقط کم کم بهتر می شناسیمشون…
Pᴇᴏᴘʟᴇ ᴅᴏɴ·ᴛ ᴄʜᴀɴɢᴇ ᴡᴇ ᴊᴜsᴛ ɢᴇᴛ ᴛᴏ ᴋɴᴏᴡ ᴛʜᴇᴍ ʙᴇᴛᴛᴇʀ
صحرای نمک زار چمن زار نگردد
هر بی سروپایی وفادار نگردد!!!!
هی خداااا لاشی ندیدی ؟؟😹 حالا ببین .. خوب دیدی ؟؟؟ حاالا هرررری 😹🤟
️آنکه بی حرف کُند حال مرا خوب
کجاست....؟!💔
خواستم عاشق ماه بشم خورشید طلوع کرد💛☀️
️