بِهتَرین وِرژِنِمونَم واسِه بَدتَرین آدَما حَروم شُد..!"️ 5.0 Our best version was ruined for the worst people شاخ غمگین خسته مغرور لاشی
تو منو از دست دادی.... حالا از باختت لذت ببر احمق😒💔️ 5.0 You lost me.... Now enjoy your loss, idiot😒💔 دخترانه جدایی قهر نامردی لاشی
مرحوم فیثاغورث انقد رابطہ نـداشت کہ تو داری :️ 5.0 غمگین تیکه دار بهترین ها طنز نامردی حقیقت زندگی لاشی