چرا این دنیا و ادمانش این گونن که (=
تا با انها مهربان میشوی و علایقت را به انها می گویی ...
با تو بد میشوند و تنهایت می گذارن.....
پس باید چ کرد بد بود ...
بد باشیم کح می گویند بدست👩🏼🦯🥲
بی وفا باشی شکایت میکنن!
باوفا باشی خیانت میکنن!
مهربان باشی رهایت میکنند!💔😄🖤
️
تا با انها مهربان میشوی و علایقت را به انها می گویی ...
با تو بد میشوند و تنهایت می گذارن.....
پس باید چ کرد بد بود ...
بد باشیم کح می گویند بدست👩🏼🦯🥲
بی وفا باشی شکایت میکنن!
باوفا باشی خیانت میکنن!
مهربان باشی رهایت میکنند!💔😄🖤
️
5.0
غمگین خیانت لاشی عشق یک طرفه ادبی