مَعلوُمْ نیٖس مآٰل توعهْ یآٰ بَغَل دَصتیٖتْ️
️
آنقدر خستهاست
که اگر قرار است ناراحتم کنی
بماند برای بعد،
الان وقتاش نیست..️
از دشمنان بعید نبود آنچه دیدهایم
از رفیق خوب، خیانت به ما رسید :)
️
فراموش نکنیم که اگر دلی را بردیم شکستیم، گذشتیم و رفتیم …
روزگار حافظه خوبی دارد، هرگز فراموش نمی کند !
لاشیا خوب بلد بودن
ادای خوبارو در بیارن !️
❖ دورمون پر شده از آدمایی که زود قضاوت میکنن و دیر میفهمن! /:
یه گوشه نشستم و نگاه میکنم چقدر دلم واسه خودمون تنگه💔
️
.
.
.️
☘
خیلئ دوسمون دارن خیلیم دل تنگمون میشن،بخصوص وقتئ ڪارشون بهمون میفته!(:
روش تاثیر بزاره که دیگه اون احمقِ سابق نباشه!️
یه سریام هستن تخصصشون اینه که شما رو از خوب بودنتون پشیمون کنن😏
️‹ کد 𝟕𝟔𝟎𝟎 ›
مال وقتیه ك دیگه نمیشه چیزی
گفت ؛ معنیش اینه :
برج مراقبت من نمیتونم حرف بزنم
اماتو حواست بهم باشه و راهنماییم
کن !
وقتی ك بغض داری و نمیتونی حرف
بزنی به خدا بگو :
‹ خدایا کد 𝟕𝟔𝟎𝟎 ›
± یعنی بغض نمیذاره حرف بزنم ُ
دارم تو این حجم غم ،
عمیقاغرق میشم !
اما تو حواست بهم باشہ : )!❤️🩹'🔓️
ما داد زدیم کسی نفهمید؛ حالا نوبت ما هم میشه برا فریاداتون کر بشیم!
وآسِه کَسي كِ اَز اِرتِفآع بِتَرسِه
بآلآ اومَدَن يِ اِشتِبآهِ مَحضِه :)🏹✨
من اگر روزی شود نقاش این دنیا شوم؛این جهان را عاری از هرلاشی میکشم 🖕😉
️اولین نفری که میاد واسه دلداریت اولین نفریه که از شکستت لذت برده :)
️️
از هموتن فرار کردم چون ذاتتون خیلی سیاه تر از لباسای تنتون بود:)
️تو واسه کسایی آب دهنت راه میفته
که اگه روشون ۸۰ درصد تخفیف بخوره من ورشون نمیدارم :)