” تو این دنیا هیچکس نمیخواد تورو از تنهایی دراره ، بلکه میخواد خودش تنها نباشه=) “
.
کسایی که چهارچشمی منتظر پژمرده شدنت هستن، دشمنایی هستن که فکر میکنی دوستاتن
️Solmanı dört gözle bekleyenlerin, senin dost sandığın düşmanların dır💯‼️
کافیه جایِ زخمتو بدونن؛ بانمکترین آدم دنیا میشن...
️
همون که میگفت جز تو کسیو ندارم ...!! همون که دم از عشق میزد ...!!! همون که میگفت بی اجازه جایی نمیرم ...! پس چرا با یه خط دیگه مخشو زدم ...!! .
️از سُفرِه دِلَم بَرداشتِه بود ...
️
داداش تو به ما درس نده ;)
ما درس داده روزگاریمـ ...
ولی راجع به قند خونشون با ما حرف میزنن :)️
یسریام لباساشونا ما خریدیم
یکی دیگه بهشون گفت چقد بهت میاد :)
️
به بعضیا هم باس گفت تو مجازی یه جور حرف بزن که تو کوچه هم بتونی حرفات و تکرار کنی
️دوسـتت دارم هـای امروزی فقط یــه بـو میـده,گـوشت بیار نزدیک بهت بگم! (بـــوی هـوس)
️ح
اصلا ما لاشی تو چرا خودتو جر دادی با ماباشی
️زًمانـ£ خیـ🙅🏼♀️لیـ عًوض شد🎭 اًما طُ هًنوزم همون عًنتریـ 🤪
️همتون رو پیش کسایی میبینم که دیروز از بدیشون میگفتین🥰
️جورے زندگے ڪن ڪہ اگہ یہ روزے مردے نگن(لاشے)بود بگن(ڪاشڪے)بود:)
️روزگار فقط روی خوششو به لاشیا نشون داد!
️کاش میشد قبل آشنا شدن با بعضیاتون
تیزرتونو میدیدیم :)
جاده چالوس رو که همه
باهات میان!
یه نگاهی به اطرافت بنداز
ببین جاده ساوه کی کنارته ....️
شیشه و الماس یکیه. ️
glass and diamonds are the same.
≛ زخم دلتو به كسى نگو ، اين روزا همه بانمک شدن ꔷ͜ꔷ
بعضی ها تک پرن اما تکی تکی با همه میپرن =|
️آدمِ بدبخت فقط اونی که وقتی بهش محبت ميكنی فک ميكنه بهش محتاجی :)
️