غم به شما عمق میدهد و شادی ارتفاع غم ریشههایتان را گسترده میکند و شادی شاخههایتان را شادی مثل درختی است که به سمت آسمان میرود و غم مانند ریشههایی که تا بطن زمین پایین میروند. هر دو نیازند، هر چه درختی بلندتر شود همزمان ریشههایش عمیقتر میشوند.️
نیاز دارم بغلت کنم نیاز دارم باهات ساعت ها حرف بزنم نیاز دارم چشماتو از نزدیک ببینم نیاز دارم دستم قفل دستات بشه نیاز دارم به بودنت نیاز دارم کنارم باشی من خیلی بهت نیاز دارم 🫂️