❖ مهربونی بزرگترین خطایی بود که در حق آدمهای بی معرفت کردم!
یا اگر تجربه کرد انقدر بهش عذابوجدان تلقین کردن که لذت نبرد.️
این خوبیای دو روزتونم دیدیم
وَ فهمیدیم آدَم نِمیتونه اَز ذاتِش فرار کُنه!
اونی که بده
اونی که هنوز گندکاریاش رو نشده :)️
گاهی وقتا هندزفری برای شنیدن صدا نیست
برای نشنیدن صداست 🎧🎯
به قول تتلو:من از همجنسم چاقو خوردم؛تو حتی به دوتا چشمات هم اعتماد نکن👍👀
️اخه خیلیا رو بوسیدم گذاشتم کنار :)️
❖ من به کسی که تو حال بدم کنارم نباشه
توی حال خوبم هیچ نیازی ندارمꔷ͜ꔷ✋🏿
همتون يكيو يواشكی تو دلتون دوست دارين؛ با شماها نميشه زندگی كرد...!
️قلب آدما مث فیل تو شطرنج رو به روشو نمیبینه،چپکی میره دنبال اونی که حواسش نیس...
️تو نذار سر به سرم :))️
ب گرد پامم برسی
توردپام گیر میکنی
بعضیام ادعای وفای سگ دارن
ولی روباه صفتن :)
با یه ذهن منفی نمیشه یک زندگی مثبت داشت..
️- مایی که خاکستر شدیم رو از آتیش نترسونید :)
فقط واکنش نشون نمیدم،وگرنه همه چیز به گوشم میرسه....!
️ناموسن ک زندگیم شبیه مکعب روبیک شده، یه سمتو درست میکنم ریده میشه تو یه سمت دیگه.
️
شما ۱۰٪ مثه متن مفهومیایی که استوری میذاری باش
بقیش حله :))
پیدا کردن بعضیا...
شروع گم شدنه خودته!
شعوري كه استامينوفن واسه تسكين دردای آدم داره، خيلی از آدما ندارن ...²⁴))
یسریام لباساشونا ما خریدیم
یکی دیگه بهشون گفت چقد بهت میاد :)
️
من بهت توهین نمیکنم عزیزم،
فقط دارم توصیفت میکنم :)
I'm not insulting you honey, I'm just describing you :)🌵
بعضیا وقتی میگن نگران نباش من هواتو دارم
آدم یاد ایربگ پراید میوفته :))
️همهی ما یک معذرت خواهی به خودمون بابت دهن به دهن گذاشتن با آدمهایی که ارزش تف کردن هم ندارند بدهکاریم.://
️از دشمنان بعید نبود آنچه دیدهایم
از رفیق خوب، خیانت به ما رسید :)