برایت من شد ؟؟ گاهی قهر . . گاهی عصبانی . . گاهی بی اعتنا . . تو را نمی دانم . . ولی اگر من بودم در این دنیای بی مهر . . کسی ك همه ی اینها را . . روی سرش آوار می کردی و باز هم تا صدایش می کردی می گفت : " جانم " را . . به این آسانی از دست نمی دادم...️