خسته ام... اما میدونم که دووم میارم مگه میشه که آدمیزاد دووم نیاره؟ آدمیزاد به همه چیز عادت می کنه حتی به غم و غصه هاش حتی به درد و زخماش حتی به بی مهری.️
با همه دوست نشید، فکر نکنید همه دوستتونن! فکر نکنید تو عصر معاشرت، معاشرت با همه هیچ ضرری نداره، فکر نکنید تعداد دوست های زیاد شما رو آدم خوشحال تری میکنه. بچسبید به همون دوتا دوستی که بهش اعتماد دارید. الان نفهمید چندسال دیگه به بدترین روش میفهمید!️