بعضیازحسا..دیگهتکرارنمیشنحتی
باهمونشخص.️
باهمونشخص.️
5.0
غمگین جدایی قهر آدمها تا موقعی کوچکند با مداد مینویسند اما میدانی چرا وقتی بزرگ شدند با خودکار مینویسند!؟ برای اینکه یاد بگیرند هر اشتباهی را نمیتوانند پاک کنند...! فاطمه زارع
️شاید برای این ضربه میخورید
که بیش از حد انتظار دارید...
𝘔𝘢𝘺𝘣𝘦 𝘺𝘰𝘶’𝘳𝘦 𝘩𝘶𝘳𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘺𝘰𝘶🖤
.𝘦𝘹𝘱𝘦𝘤𝘵𝘦 𝘸𝘢𝘺 𝘵𝘰𝘰 𝘮𝘶𝘤𝘩
دخترا این قابلیتو دارن همزمان که تو واتس اپ دارن باهات حرف میزنن تو تلگرام باهات قهر باشن.
️